Första vårdagen <3

Hejsan!

Förlåt den långa pausen , men min klass har årdnat så myket med ett disco för hela skolan och vi har haft mycket plugg!

men i alla fall idag var det en riktig vårkänsla vi hoppade twist,långhopprel och vi gick bara i kortärmat och i strumpor utan skor desseutom körde vi nymålat.Bara för denna vårkänsla firade jag och mamma med en sonats var =)

Hoppas att ni förlåter mig^^ men bilder från semestern kommer senare! :P men jag ska blogga minst 4ggr i veckan (i promise).Men om jag inte gör de så får ni komma på nåt straff! JAG VET TYP 20 SITUPS SÅ FILMAR JAG OCH LÄGGER UPP DET ,SÅ HAR NI BEVIS. Men ni får ha de så gött.


åhh siken vårkänsla...


åhh...vååår...(OCH EN KAT HEHE).


Min goda donat mums!...;P <333


Bara en fiiin bild som lilla jag har tagit ... tyckte den
passade bra med våren.

//Love KawaiiPrincess ♥

Kommentarer
Postat av: soffan

hur går det med det där med att blogga 4 ggr i veckan? ;) snart måste du göra 20st situpps! XD

Bajs bajs

// soffan XD

2011-04-01 @ 20:14:37
Postat av: Anonym

MÅNGA SITUPPS BLIR DET MAJA NU :D

2011-04-12 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0