minnen!




HEEII!!

Nu kommer det jätte mycket bilder från några av mina starkaste minnen från år 2010.





Skolavslutnings tårtan hemma mums ^_^


Jag och lollo (en av mina bästisar).


Här sitter alla Jag ,jenny,lollo,och jennys kusin Anella. :)


Här väntar vi otåligt på tårtan :3


Jag la bara upp denna på grund av malins sköna min!!! hahaha :P


Kraaaam   Jenny+mee=BFF


LAAAAAAARA alltid lika söt men tror ni att hon kan bli en modell? ;)
(SKELV TAGEN).



NYÅRS ÄLSKARE ETT MAJAAAAAA!!!


ÅHH ... nu börjar sommaren med att se sin underbara kusin Agnes med
en kattunge i knäet    sååå sött :3


Här kommer dom snygga flummarna.(Min moster)


Lara snäckhunden??


Min andra moster Anna.


Agnes cooling! yo :*


Våran söta krabba vad den nu hette ._.


Ohhh...krabbor...O.o


Lara :friheeeet!!!!!!!!

Det var mina minnen fårn 2010

//Kawaii Princess ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Roliga sommar minnen :D

2011-01-20 @ 15:25:19
Postat av: J O H A N N A <3 R E A D I T O R L E A V E IT! :)

Najs (K)



KRAM

2011-01-22 @ 17:15:15
URL: http://onetwotree.blogg.se/
Postat av: JENNY!!!!! <333

MAAJA!! lilla gummelumman bby ^^ kan jag få skolavslutningsbilderna?? :DDDDDD <3 älskar dejj!

2011-02-04 @ 19:29:45
Postat av: oskar persson

det var en mysig sommar kussen :) vi får fånga ännu fler krabbor nu i sommar! men du, kom ihåg att bilderna är tagna av agnes. det kan vara schjysst att skriva vem som tagit bilderna ;) ha det fint//pussar från norrköping

2011-02-05 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0